Categories
טיול לטוסקנה

מהי חוויית טיול בטוסקנה?

האם אתם מתכננים טיול רומנטי לטוסקנה או פשוט רוצים לחקור את האזור המדהים הזה של איטליה, יש הרבה מה לעשות. הנה הבחירות המובילות שלנו ליצירת המסלול האידיאלי!

לגלות את טוסקנה דרך הרחובות האחוריים שלה היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות אותה באמת. בין אם אתם מבקרים בפירנצה או באחת מהעיירות הקטנות שלה, טיול נינוח ברחובות אלה הוא בטוח דרך מהנה להעביר זמן!

באילו מלונות מתהדרת העיר?

טוסקנה, עם הפיאצות שטופות השמש והגבעות הרומנטיות שלה, היא אחד היעדים המבוקשים בעולם. התורמים יתענגו על התרבות, ההיסטוריה והגסטרונומיה המעודנת שלה כאשר הם ינצלו חבילת טיולים יוקרתית לאזור זה.

לא משנה אירוע, בטוח שיהיה המלון האידיאלי לשהותכם בטוסקנה. מנכסי בוטיק קטנים עם אווירה אינטימית ועיצוב נצחי ועד לנכסים גדולים יותר עם ריהוט יוקרתי, אין ספק שתהיה ההתאמה האידיאלית.

לחלופין, תוכלו לשהות באחוזה מהמאה ה-10 ולחקור את החוות המקומיות ואת תצפיות חיות הבר. במהלך שהותכם, יש לכם אפשרות להצטרף לשיעורי בישול או סיורי כרמים.

אפשרויות הלינה בטוסקנה הן כמעט בלתי מוגבלות, אבל זה חיוני לזכור דברים מסוימים בעת בחירתך. לדוגמה, אם אתה מבקר באזורים כפריים, תכנן ביקור במהלך עונת החוץ – בדרך כלל בסוף הסתיו או החורף; עם זאת, בערים מסוימות כמו פירנצה ופיזה ייתכן שניתן יהיה להישאר כל השנה.

אילו מסעדות הן המומלצות ?

טוסקנה היא אחד האזורים הטובים ביותר לטייל באיטליה, בין אם תרצו לחקור את רחובות המרוצפים של פירנצה או ללכת לאיבוד בכפר מקסים ולטעום אוכל ביתי, יין מעולה והיסטוריה מרתקת. אבל עבור אלה עם טעמים מעודנים יותר בראש, טוסקנה מתהדרת גם בכמה מסעדות מצוינות בהן תוכלו להתענג על כל מה שיש לאזור הזה להציע מבחינה גסטרונומית.

המטבח הטוסקני שואב את השראתו מאוכל איכרים, עם מרכיבים שנאספו מהאזור הכפרי שמסביב. פטריות בר, כמהין, עשבי תיבול ארומטיים וירקות נדירים ניתן למצוא בשפע באזור זה.

התרבות הקולינרית של טוסקנה פורחת, עם פסטיבלים שחוגגים הכל, החל משמן זית טרי וגבינה ועד ליינות מוערכים מאוד. דוגמה מצוינת היא Boccaccesca, אקסטרווגנזת אוכל שנתית המתקיימת ברחובות מימי הביניים של Certaldo Alto, בה תוכלו לטעום מנות טוסקניות מסורתיות כמו פורצ'טה ומרק ריבוליטה לצד תוצרת מקומית טרייה.

האם החנויות הן לכל אחד ?

האם אתם מחפשים את בגדי המעצבים העדכניים ביותר, גבינה מקומית טעימה או משהו נועז יותר, בטוסקנה יש שפע של חנויות לבחירה. מהבירה ההיסטורית של פירנצה ועד לכפרים בראש גבעות בקיאנטי וסיינה, יש משהו לכל אחד בטוסקנה – לא משנה מה הסגנון שלך!

בנוסף, השווקים השבועיים של איטליה הם מקום מצוין להצטייד במוצרי מזון ויין, כמו גם מזכרות. בזמן שאתה בטוסקנה, הקפד לבקר בכמה מהשווקים האלה, הממוקמים בדרך כלל ליד מקום האירוח שלך בווילה.

אניני יין ירצו לטעום כמה מהיינות של קיאנטי. בנוסף, אם תבקרו במהלך עונת השיא, תוכלו לטעום שמן זית טרי להנאתכם!

האם ישנה האפשרות להנות מחיי הלילה ?

טוסקנה ידועה בנופיה עוצרי הנשימה, בעיירות המקסימות ובמטבח המענג שלה. יש לו גם מורשת תרבותית תוססת כמו גם תחושה מולדת של קהילה.

כשמדובר בחיי לילה באזור, למטיילים יש הרבה אפשרויות. מדיסקוטקים תוססים ומועדוני לילה אופנתיים ועד טברנות מסורתיות, רבים מהמוסדות הללו מושכים מטיילים בינלאומיים כבר עשרות שנים.

טוסקנה ידועה באורח החיים הנינוח שלה במהלך היום. קפה על השיש בבר, ארוחות צהריים נינוחות וטיולים נינוחים אחר הצהריים כולם תורמים לגישה הרגועה הזו.

אבל זה כשהשמש שוקעת שהאזור הזה באמת מתעורר לחיים. קחו הפסקה מהסיורים ומצאו לעצמכם מקום אידילי לשבת בחיבוק ידיים, להירגע ולהתבונן בגווני הזהב שנאחזים בנופים המדהימים שלו.

לפרטים נוספים : סלקטד